English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و هیأت همراه از شرکت جلفا و شعبه نوردوز

بازدید مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و هیأت همراه از شرکت جلفا و شعبه نوردوز
«مهدی آل ابراهیم» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه «مهدی علی اصغرزاده» سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی، «محمدصادق واعظی» سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی، «محسن رحیمی»  مشاور مدیرعامل درحوزه نظارت بر شرکت‌ها و امور مجامع و با همراهی «محمد ابراهیم نوشیروانزاده» سرپرست شرکت جلفا و سایر ارکان شرکت از فضاهای مختلف ستادی و عملیاتی و همچنین روند انجام خدمات، فعالیت‌ها و ورود و خروج کالا در شرکت جلفا و شعبه نوردوز بازدید نمودند. 

در ابتدای این بازدید «محمد ابراهیم نوشیروان زاده» سرپرست شرکت جلفا، حضور مدیرعامل و معاونین به جلفا را خیر مقدم عرض نموده و ایده های استراتژیک مدیران ارشد شرکت را گامی رو به جلو برای توسعه فعالیتهای شرکتی در سطح ملی و منطقه‌ای قلمداد نمود .

مهدی آل ابراهیم مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، راهبردهای شرکت را در عرصه توسعه فعالیت‌ها و تعاملات بین بخشی با سازمان‌ها و ادارات ذیربط و ذینعان شرکت و در عین حال نوسازی ناوگان و نحوه استفاده مطلوب و اقتصادی از توانمندی‌های محیطی و انسانی را به تفصیل بیان کردند. سپس از انبارهای موجود در جلفا بازدید و از حجم فعالیت‌های شرکت گزارشی اخذ نمودند. بعد از بازدید حوزه عملیاتی جلفا و املاک ملکی شرکت اعم از خانه‌های سازمانی و مجموعه آذران، مدیرعامل و هیأت همراه از شعبه نوردوز در مرز ایران و ارمنستان بازدید نموده و نسبت به توسعه فضای عملیاتی و جهش درآمدی شعبه نوردوز با توجه به موقعیت مناسب شعبه جلساتی را با ذینفعان برگزار کردند.

توسعه فضای عملیاتی شرکت و نوسازی ناوگان و تسهیل گری در امورات لجستیکی از جمله دستورات ابلاغی مدیران  شرکت مرکزی به جلفا بوده و مقرر گردید با هماهنگی سازمان‌های دخیل و فرادست اقدامات توسعه‌ای به‌عمل آید.



 
 

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۶:۱۷
تعداد کلیک: ۶۵۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500