English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در حاشیه میز خدمت جهادی شرکت های جلفا و بازرگان: بهبود وضعیت صورت گرفته مرهون همدلی پرسنل و نگاه علمی است

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در حاشیه میز خدمت جهادی شرکت های جلفا و بازرگان: بهبود وضعیت صورت گرفته مرهون همدلی پرسنل و نگاه علمی است
دیدار پرسنل شرکت انبارهای عمومی جلفا و بازرگان با مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «دکتر ذوقی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ادامه دیدارهای چهره به چهره با پرسنل و حضور مستمر در برگزاری میز خدمت جهادی، با شرکت انبارهای عمومی جلفا و بازرگان به صورت ویدیو کنفرانس به گفت و گو پرداخت.

دکتر ذوقی در حاشیه این دیدارها و رسیدگی به امورات تمامی کارکنان شرکت انبارهای عمومی در سراسر کشور بر ادامه روند میز خدمت جهادی برای ارتباط مستمر با پرسنل و گوش سپردن به صحبت ها و مسائل آن‌ها تاکید کرد و آن را راهی برای رسیدگی برای مشکلات تمامی کارکنان مخصوصا کارگران زحمتکش دانست.

وی با اشاره به افزایش همدلی با تشکیل میزهای جهادی در شرکت‌ها افزود: اینگونه اقدامات باید به یک فرهنگ سازمانی تبدیل شود و مدیران به صورت جهادی در میدان حاضر شوند و با بهره گیری از ظرفیت های داخلی به رفع مشکلات و امور بپردازند.

دکتر ذوقی در جایی دیگر از سخنان خود ادامه داد: بهبود وضعیت صورت گرفته مرهون همدلی پرسنل و نگاه علمی است و با امید خدا پیش از پیش در جهت بهبود اوضاع قدم خواهیم برداشت.

گفتنی است؛ با حضور مستمر مدیرعامل محترم تاکنون بسیاری از مسائل و مشکلات در سطح تمامی شرکت ها شناسایی گردیده است تا برنامه‌ریزی دقیق برای رسیدگی به امور ایشان در کمترین زمان ممکن و آینده ای نزدیک صورت پذیرد.

 

  
۲۲ دی ۱۴۰۱ ۲۲:۵۴
تعداد کلیک: ۵۲۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500