English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آیین افتتاح محل جدید تخلیه و بارگیری شعبه نوردوز شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا

آیین افتتاح محل جدید تخلیه و بارگیری شعبه نوردوز شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت جلفا (منطقه آزاد ارس)، آیین افتتاح محل جدید تخلیه و بارگیری شعبه نوردوز شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا با حضور مهندس «نواداد» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌شرقی، «عباس‌زاده» ناظر گمرکات استان، «آذربد» مدیرکل گمرک جلفا، «گرشاسبی» فرماندار شهرستان و سایر مسئولان استان و شهرستان در حاشیه  نشست تخصصی بررسی مسایل و مشکلات مرز نوردوز برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی در این نشست تخصصی ضمن بررسی مسایل و مشکلات مرزی گمرک نوردوز، گفت: حمایت همه جانبه دولت از سرمایه‌گذاری در نقاط مرزی در راستای ایجاد اشتغال و تولید پایدار بوده و در این راه موفقیت‌هایی داشته است.

وی مرزها را به عنوان ویترین نظام یاد و بر ضرورت فراهم شدن امکانات و تجهیزات متناسب روز دنیا از جمله دستگاه X-RAY در گمرک نوردوز تاکید کرد و افزود: معابر مرزی باید از تمامی جهات در کشور منحصربه‌فرد باشند. 

علی نواداد در اجرای بند 5 صورتجلسه شورای تجارت فرامرزی از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا در خصوص تسطیح، شن‌ریزی و آماده‌سازی زمین ضلع شرقی گمرک قدردانی کرد و این امر را باعث کاهش ترافیک در مرز و سامان‌دهی کامیون‌ها دانست.

مدیرعامل انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا نیز در ابتدای این مراسم از مسئولان استانی و شهرستان در خصوص مساعدت و حمایت‌های لازم قدردانی و تاکید کرد: با انتقال تمامی ماشین‌آلات و تجهیزات تخلیه و بارگیری از محوطه پایانه مرزی به محوطه جدید (ضلع شرقی گمرک)، شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آماده ارایه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان است.


۳۰ مهر ۱۳۹۶ ۰۹:۴۲
تعداد کلیک: ۲,۴۰۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500