English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

نشست شورای تجارت فرامرزی استان آذربایجان‌شرقی در پایانه مرزی نوردوز برگزار شد

نشست شورای تجارت فرامرزی استان آذربایجان‌شرقی در پایانه مرزی نوردوز برگزار شد
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت جلفا (منطقه آزاد ارس)، نشست شورای تجارت فرامرزی آذربایجان‌شرقی در پایانه مرزی نوردوز برگزار شد و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌شرقی در این نشست با تاکید بر اینکه باید بسترهای لازم به‌منظور رونق تجارت در مرزها فراهم شود، افزود: خوشبختانه در دولت یازدهم گام‌های اساسی در این زمینه برداشته و موفقیت هایی حاصل شده است.

وی با تحسین عملکرد شورای تجارت فرامرزی استان، این موفقیت را نتیجه تعامل و هم‌فکری فرابخشی و مدیریت واحد در مبادی مرزی بیان کرد.

علی نواداد با اشاره به تردد اتباع 55 کشور از مرز نوردوز، عنوان کرد: استقرار سازمان‌های ذی‌ربط در مرز و احداث زیرساخت‌های خدماتی، تفریحی، اقامتی و گردشگری جهت رفاه حال تجار و مسافرانی که از این مرز عبور می کنند، ضروری است.

ناظر گمرکات استان آذربایجان‌شرقی به عنوان دبیر این شورا نیز با ارایه گزارشی از آخرین وضعیت مبادی مرزی استان و صادرات و واردات کالا، بر ضرورت رفع کاستی‌های موجود تاکید کرد و وجود انبارهای عمومی در مرز نوردوز را اساسی دانست و افزود: استقرار انبارهای عمومی در ضلع شرقی گمرک باعث سامان‌دهی کامیون های صادراتی، انجام امورات تخلیه و بارگیری و ایجاد پارکینگ می‌شود و مقرر می‌شود که انبارهای عمومی در ظرف یک ماه نسبت به تسطیح زمین واگذاری شده از سوی گمرک اقدام کرده و تمامی امور تخلیه و بارگیری را به ضلع شرقی گمرک انتقال دهد.

همچنین مدیرعامل انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا در این نشست ضمن عرض تبریک نزول ماه مبارک رمضان، گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام یافته از زمان استقرار شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی  در گمرک مرزی نوردوز ارایه کرد.


۶ خرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۳۶
تعداد کلیک: ۱,۵۶۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500