English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آیین تقدیر از بازنشستگان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا

آیین تقدیر از بازنشستگان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا
آیین تقدیر از بازنشستگان معزز شرکت جلفا با حضور «محمد ابراهیم نوشیروان زاده» سرپرست شرکت جلفا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت جلفا، آیین تقدیر از بازنشستگان گرانقدر شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا با هدف تکریم و قدرشناسی از سال ها زحمات این عزیزان پر تلاش با حضور«محمد ابراهیم نوشیروان زاده» سرپرست شرکت جلفا، «میر حسن علوی» مدیرحراست و جمعی از همکاران این شرکت برگزار شد. 

در این آیین سرپرست شرکت انبارهای عمومی جلفا از تلاش و همت همکاران بازنشسته این شرکت قدردانی ویژه به عمل آورد و اظهار کرد: بزرگترین سرمایه هرسازمانی نیروی انسانی است و بازنشستگان به‌عنوان سرمایه‌های گران‌بها و دنیایی از تجربه در امورات تخصصی خود هستند که استفاده از توانمندی‌های آنها لازمه مدیریت بهینه و مطلوب هر سازمانی است. 

وی از تمام همکاران بازنشسته دعوت کردند ضمن اعلام تجربیات خود در پیشبرد اهداف سازمانی، ایده‌ها و پیشنهادات خود را در هر زمان به مسئولان فعلی اعلام نمایند. 

مدیر حراست شرکت جلفا نیز در این مراسم با بیان اینکه قدردانی از پیشکسوتان و زحمات آنها وظیفه تمام مدیران فعلی و آتی است، ادامه داد: شرکت انبارهای عمومی یک خانواده بزرگ است و درست مثل یک خانواده، باید صفا و صمیمیت و قدرشناسی در همه ابعاد آن موج بزند.

گفتنی است؛ این آیین صمیمی و خاطره انگیز در مهمانسرای شرکت جلفا  برگزار شد و سرپرست شرکت جلفا با تقدیم لوح تقدیر و شاخه گل از بازنشستگان این شرکت تقدیر به عمل آورد.



 

۹ آبان ۱۴۰۱ ۰۸:۳۸
تعداد کلیک: ۶۸۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500