English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دیدار مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا با فرماندار و امام جمعه شهرستان جلفا

دیدار مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا با فرماندار و امام جمعه شهرستان جلفا
به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت مدیرعامل محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا با فرماندار و امام جمعه شهرستان جلفا دیدار کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت جلفا، به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت «ولی پورعلی» مدیرعامل شرکت جلفا با «حجت الاسلام ناصری» امام جمعه هادیشهرو «اسماعیل عطاپور» فرماندار شهرستان جلفا، «محمد خلیلی» مدیر کل گمرک جلفا دیدار و با ایشان به گفت‌وگو پرداخت.

امام جمعه هادیشهر ضمن گرامی‌داشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر و همچنین قدردانی از حضور مدیران در این نشست، گفت: هفته دولت فرصتی برای قدرشناسی از تلاش‌های مدیران کارآمد و همچنین نقد و اصلاح عملکردها بدون مچ‌گیری می‌باشد چرا که انتقاد سازنده موثر است و نقش مهمی در اصلاح امور دارد.

وی ادامه داد: در طول عمر با برکت دولت سیزدهم شاهد رشد و توسعه شهرستان و حل مشکلات مردم هستیم که همه باید قدردان مسئولان باشند.

فرماندار شهرستان جلفا با بیان اینکه فلسفه وجودی دولت سیزدهم مردمی بودن و تلاش برای جلب اعتماد عمومی است، ادامه داد: دولت از ابتدای کارزار انتخاباتی تاکنون بر مبنای همین شعار حرکت کرده و از این‌رو اولین وظیفه کارگزاران دولت، حفظ الگوی مردمی و انقلابی بودن است.

نماینده عالی دولت در شهرستان جلفا، عملکرد مدیران در شهرستان را قابل قبول دانست و گفت: سطح خدمات باید از این وضعیت هم بهتر باشد.

گفتنی است؛ مدیر کل گمرک جلفا به نمایندگی از سایر مدیران لوح یادبود به فرماندار شهرستان جلفا تقدیم نمود.


 

۵ شهریور ۱۴۰۱ ۱۳:۰۷
تعداد کلیک: ۵۸۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500