English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید مدیر کل گمرک منطقه آزاد تجاری ارس از مناطق عملیاتی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا

بازدید مدیر کل گمرک منطقه آزاد تجاری ارس از مناطق عملیاتی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا
مدیر کل گمرک منطقه ارس از انبارهای مسقف، بارانداز و محوطه‌های عملیاتی شرکت‌ انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت جلفا، «محمد خلیلی » مدیرکل گمرک منطقه ارس به همراه معاون امورگمرکی و مدیرحراست گمرک با حضور در محل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا (منطقه آزاد ارس) ضمن دیدار با «ولی پورعلی» مدیر عامل شرکت جلفا از انبارهای مسقف، بارانداز و محوطه عملیاتی این شرکت‌ بازدید کردند.

دراین بازدید؛ مدیرکل گمرک جلفا از نزدیک در جریان روند ورود و خروج کالا و به ویژه کالاهای متروکه موجود در انبارها قرار گرفتند و مقررگردید در اسرع وقت پیگیری‌های لازم جهت خروج کالاهای متروکه توسط گمرک محترم صورت پذیرد.

همچنین مدیر عامل شرکت جلفا با ارائه گزارشی در مورد اقدامات موثر در جهت افزایش حجم عملیات این شرکت و بیان برخی معضلات موجود، گفت: با توجه به مشکلات عدیده در خصوص عدم دسترسی این شرکت به سامانه انبارهای منطقه آزاد ارس پیگیری های مجدد توسط معاون فنی این شرکت جهت رفع موانع صورت می پذیرد.

گفتنی است؛ در پایان این بازدید مقررگردید درخصوص کالاهای صادراتی که سالیان متمادی در باراندازهای شرکت رسوب داشته اند نیز اقدامات لازم صورت پذیرد.
 


۸ شهریور ۱۴۰۰ ۱۶:۲۰
تعداد کلیک: ۱,۵۱۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500