English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید میدانی سرپرست و عضو هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت‌ جلفا و شعبه نوردوز

بازدید میدانی سرپرست و عضو هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت‌ جلفا و شعبه نوردوز
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت جلفا، دکتر«امید حسین ابیانه نظری» سرپرست و عضو هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران روز یکشنبه 3 دی ماه 1402 از محوطه عملیاتی، انبارها و روند انجام خدمات و فعالیت‌های شرکت انبارهای عمومی جلفا و  شعبه نوردوز بازدید میدانی به عمل آوردند.

سرپرست محترم شرکت پس از بازدید از محوطه های عملیاتی شرکت جلفا در جمع همکاران این شرکت حضور یافت و ضمن استماع مسائل و مشکلات آن‌ها، اظهار نمود: این شرکت یکی از قدیمی‌ترین و فعال‌ترین شرکت‌ مجموعه انبارهای عمومی است که با تلاش و همت مضاعف، ارتباطات موثر و همدلی و کار تیمی می‌توان قدم‌های مثبتی در راستای توسعه و اعتلای شرکت برداشت.

ایشان در ادامه با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های محیطی و انسانی شرکت جلفا افزودند: روند اجرای برنامه‌های عملیاتی و فعالیت‌های مثبتی که از قبل پایه‌گذاری شده بود همچون گذشته می بایست ادامه یابد. 

گفتنی است؛ سرپرست شرکت انبارهای عمومی ایران ضمن حضور در محوطه‌های عملیاتی، انبارها، ساختمان آتش نشانی، محوطه آذران و تعمیرگاه‌ها وضعیت موجود را بررسی و از اوضاع ماشین آلات شعبه نوردوز مطلع گردیدند.

 


 
۴ دی ۱۴۰۲ ۱۹:۱۷
تعداد کلیک: ۳۷۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500